Багато в нашому житті важать символи. Більше, аніж ми усвідомлюємо. Вертикаль – чи не найважливіший символ, бо він, серед іншого, символізує шлях до Творця.
Гори завжди вабили людей. Долання вершини – своєрідне паломництво. Подолання. Рух, який має ту саму вертикальну складову.
Символіка гори дуже важлива у всіх традиціях.
Грецькі боги жили на міфічній горі Олімп.
Мойсей отримав Божі Заповіді на вершині гори Синай.
Згідно індуїстських Священних текстів боги живуть на тибетській горі Кайлас.
В буддистській медитації є практика, коли медитуючий уявляє: “Моє тіло подібне до гори”. Причому вчитель в випадку такої медитації не дає учневі жодних вказівок. Буддисти вважають, що сама самволіка гори може викликати екстатичний стан і привести до повного усвідомлення реальності.
А є ще символізм чисел.
Так сталося, що в українських Карпатах є шість так званих «двохтисячників», тобто гір висотою 2000 метрів і більше. А саме:
* Говерла - 2061 м;
* Бребенескул - 2032 м;
* Піп Іван - 2022 м;
* Петрос - 2020 м;
* Гутин Томнатик - 2016 м;
* Ребра - 2001 м.
Але ВИХІД Є!
В наших Карпатах є гора Менчул висотою 1998 метрів. Всього два метри не вистачає цій горі до входу в когорту «двохтисячників». А разом з цим, тих самих двох метрів не вистачає для зміни сумнівної символіки «шестірки» на символіку «сімки» - числа досконалості згідно із класифікацією геніального давньогрецького геометра, атлета, філософа і містика Піфагора.
В зв’язку із такою ситуацією Благодійна Громадська Культурологічна Фундація «Цинамоновий Хрущ» оголошує про збір волонтерів, які в червні 2009 року проведуть масову акцію по доведенню висоти гори Менчул до висоти 2000,5 метрів.
Ми «підсипемо» гору Менчул на 2,5 метри!
Зареєструватися у волонтери акції можна в спеціальному журналі в арт-кафе «Хрущ на Вежі» (м. Івано-Франківськ, вул.. Галицька, 22, 6-й поверх) або відправивши заявку про реєстрацію у волонтери на електронну скриньку Фундації.
Змінимо в позитив символізм числа українських двохтисячників разом!
Прес-служба БГКФ «Цинамоновий Хрущ»






Коментарі
Десь я таке вже
Десь я таке вже чув. Але потім, ті чуваки, які робили подібне не могли зрозуміти мови один-одного.
Так-так, було
Так-так, було таке у Вавілоні. Але там хотіли добудуватися до Неба, а ми всього на 2,5 метри...
А ще в Старому Завіті є і про символіку гір. В народу Ізраєлевому була взагалі така муля як ПОКЛОНІННЯ ВЕРШИНАМ. На ве€ршини йшли паломники, молилися, встановлювали ідолів своїх богів. І медитували, просвітлювалися.
Проти такої практики виступив пророк Ілія (найфантастичніший, в доброму значенні, пророк Старого Завіту). Поклоніння горам відмінили. Ілія сказав, що всі вершини можна знайти В СОБІ. І Царство Боже треба шукати в серці.
Тоді священники були просвітленими і допомагали знайти шлях до Творця через власне серце.
Часи змінилися. Зараз в церкві про Царство Небесне ті, що Там ніколи не були, розповідають тим, хто Там ніколи не буде.
Тому знов треба починати з Гір.
пане Хрущ, а
пане Хрущ, а дозвіл у вас є? Від заповідника і таке інше.
Штучне воно буде ж зовсім не те.
Акція чимось нагадує сумнозвісне добирання Нивою на Говерлу...
Краще б
Краще б Бребенескул на 30 метрів збільшили :)
А ми без
А ми без дозволу...
Щодо штучності, Ви праві. А у Вас є варіанти підняти гору НЕштучно? Поділіться... Допоможіть.
От тільки що давали коментар одній з львівських газет. На питання: а чи плануєте ви зареєструвати вищу висоту гори на географічних картах і в довідниках?, відповідь - спробуємо, але не впевнені, що географи не скажуть, що це, мовляв, штучна споруда і ми не фіксуємо. Якщо ні, то потішимося, що Україна ДЕ ФАКТО має СІМ "двохтисячників" і кожен зможе вилізти на Менчул і з допомогою GPRS в цьому переконатися....
А чому Ви, Тракторе, у всьому хочете знайти негатив???
Радіймо життю, мислимо ПОЗИТИВНО!
зміна
зміна ландшафту заповідника всеж таки.
це можна трактувати взагалі як забудову.
як на мене нічого піднімати не треба.
Вони й так зменшуватимуться.
Найкраще, що в нас є це не цифри, а недоторкана краса Карпат, якої з кожним днем все менше і менше.
є 14 восьмитисячників, може краще зробити 13 для краси чисел?
п.с. висоту міряють з GPS'ом.
Зрозуміло. Ви
Зрозуміло.
Ви не наш клієнт.
Мова тут йде не про цифри, а про СИМВОЛИ. Це як НЕБО і земля (різниця).
Щодо "забудови". Ми нічого не будемо будувати-мурувати. Тільки ручками-ніжками..., камінчик за камінчиком...
Щодо Вашого пафосу про "недоторканої краси Карпат". Ну а хто суперечить цьому?
А ще нам треба "любити Батьківщину", "бути патріотами неньки-України", "любити маму і тата"..., і ще багато чого в сталі "пафосної журналістики 60-их". Підтримуємо!
А от про GPS - то це по суті. Щиро дякуємо!
Зрозуміло. Ви
Зрозуміло.
Ви не наш клієнт.
Мова тут йде не про цифри, а про СИМВОЛИ. Це як НЕБО і земля (різниця).
Щодо "забудови". Ми нічого не будемо будувати-мурувати. Тільки ручками-ніжками..., камінчик за камінчиком...
Щодо Вашого пафосу про "недоторканої краси Карпат". Ну а хто суперечить цьому?
А ще нам треба "любити Батьківщину", "бути патріотами неньки-України", "любити маму і тата"..., і ще багато чого в сталі "пафосної журналістики 60-их". Підтримуємо!
А от про GPS - то це по суті. Щиро дякуємо!
Зате чытко
Зате чытко видно чиї ви клієнти. Вам би до Львова на Кульпарків зазирнути. Кажуть, багатьом допомагає...
П.С. Більш ідіотичної ідеї не зустрічав
Навіть не буду
Навіть не буду сперечатися. Зі всім погоджуюся!! Осоливо з ПС-ом
До "андрій". А от
До "андрій".
А от про Бребенескул...
Хм. Ідея "цікава".
Але 30 метрів....
Давайте спочатку потренуємося на Менчулі...))
Давайте вже
Давайте вже одразу на Еверест, бо ж на Евересті багато хто був, а Ви будете на Евересті +2,5 метри
А як ви собі це
А як ви собі це уявляєте? В наплечниках нести землю, камені, чи що?
Цікавить сам план
Я Вам про Небо,
Я Вам про Небо, про Символи, про Піфагорейську систему чисел, про містерії вершин, а Ви знов про "план", "землю" і "камені". Скучно.....
...Але відповідь така:
Так, в наплечниках. Знизу вверх. Ніжками.
Такий от план.
"тільки що
"тільки що давали коментар одній з львівських газет"
та шо там...
ваша слава гримітиме в "Дейлі Телеграф" і "НюЙорк Таймс" :)))
Ну чому людям
Ну чому людям так часто в голову лізе феєрична фігня?
То капличку на Петросі вибудують, то вершину Хом'яка зрівняють і монументальну скульптуру поставлять, Ниву на Говерлу випруть.
Може досить? Ви вважаєте себе достойнішими за Бога настільки, щоб підправляти такі величні його творіння як гори? Тоді вам дійсно місце в клініці. З Наполеонами і компанією, манію величі лікувати :)
А гори залиште людям, які їх без штучного втручання оцінити можуть.
доколє..... всякі
доколє..... всякі "ініціатори" будуть втілювати свої амбіції в горах?
А Ви запитали людей чи хочуть вони цього, чи це ідея їм подобається? Ви б краще не пісок в гору несли в наплечниках, а сміття вниз. Від цього було б більше користі, думаю зі мною погодиться більшість. Але ж ні, сміття вниз, це вже десь було, а от пісок в гору це щось нове.... ще одна безглузда ідея....
як вірно
як вірно зазначив Тарас вище - носіть краще сміття вниз. а якщо Вам так потрібні СИМВОЛИ, то ось Вам ідея: збудуйте десь внизу, подалі від вершин піраміду з того сміття, а ще краще - сім пірамід. Потім знайдіть 7 машин, щоб вивезти ті піраміди.
Щодо ідеї
Щодо ідеї СМІТТЯ ВНИЗ - чудова ідея, дякуємо!
Очевидно, що однозначно всі будуть двома руками ЗА. Вверх камінчики - вниз сміття.
От що значить "одна голова добре, а півтори краще"!
Якщо зможете в червні відірватися від дивана або комп'ютера - приєднуйтесь! Поносимо сміння вниз разом.
А щодо монументальних скульптур, капличок і т.п. - самі противники так "новацій" на вершина.
А от купка каміння (не піску!) висотою 2,5 метри (всього трохи вище людського росту) насправді нічого насправді не спотворить.
Не твоє - не
Не твоє - не чіпай. Вас там купка, і вже "Фундація", сповідуйте свої погляди не чіпаючи інших, хоча - "Дуракам закон не писан"
Так, нас
Так, нас мало.
Набагато менша, аніж тих, ім'я кому ЛЕГІОН.
во заблювалася
во заблювалася наша нонконформыстська молодьож,
проект прикольний я сама прийму участь і ще пяток волонтерів підгоню. побродимо, підсипемо горку, подихаємо.
народ ви шо крім гавкати нічого? і кульпарківська і "всякі ініціатори" і безглузді і купка і ще нагавкали такого
а судді хто? шавки, шо нічого в свому житті не зробили і головне робити не хочуть і не вміють і тільки блювати одне на другого з превеликим задоволенням
2 бодьо: "я сама
2 бодьо: "я сама прийму участь і ще пяток волонтерів підгоню"
Вперед і з піснею, але не треба переходити на особисті образи, ніхто нікого не "оббльовував" та не "нагавкував".
А якщо є багато сили яку не знаєте куди прикласти, тоді пропоную насипати на Говерлі "купку" каміння висотою кілометрів 4, щоб вона стала найвищою вершиною в Європі. Що слабо.... "побродите, підсипите горку, подихаєте"
Цинамоновий
Цинамоновий хрущ молодці, хоч хтось в цьому забиченому Станіславі щось робить. І не тільки сміття хрущі, а й голуб'яче гімно з драмтеатрівського панно відчистили, і от портрет засновника міста Станіслава Потоцького недавно презентували, і ще атлас України видали.
Тому дійсно, давайте бути толерантнішими.
підтримую, хоча
підтримую, хоча й чудуюся - як по мені, нема різниці кіко там цифірок - не обов*язково міряти від рівня Балтійського моря, можна взяти йкес инчє море, що має рівень на два мИтри нижче. А висота - дость згадати "високий замок" ві Львові з його нинішнім столітнім зіккуратом - адже ж домурували. Якщо здавен було прийнято по горбах ставити різні штучні форми, в тому числі й триангуляційні верші, а кіко "форм" погублено по восьмитисячниках! То чом би й в даному випадку не змурувати чи викласти добротну камінну гірку на Менчюлі - все ж краще, ніж еродіювати схили найвищих вершин Карпат і сміттям сіяти.
Е-ех, важу б
Е-ех, важу б енергію в корисне русло...
А ще порадив би вам почитати закони про заповідні території.
Нашу енергію
Нашу енергію краще б застосувати до недопущення забруднення Карпат, та й не лише Карпат, недопущення велелюдних Говерліан і їм подібних, запобіганню злочинним масовим лісовирубкам, на які не реагують всі члєни і органи державної влади (згідно отого законодавства), а, навпаки,сприяють їм бо ж мають, очевидно, солідні відкати – вже й ЄС стурбувався цією проблемою. Та й трелювання лісу гірськими потічками, потоками, русельцями річок або ж промислова вибірка гравію, каменю з гірських річок, яку патронують навіть нардепи ВРУ – чи це передбачене заповідними або ж звичайним законодавством!? А що зробили свого часу чотири держави на Попі Івані (Чорногірському) побудувавши там обсерваторію – яке ж блюзнірство, так вторгнутися в святая-святих карпатського Бога!! А на Ваше “ваЖу..” – є така пісінька:
“Ой важу я, важу
На ту дівчину вражу,
Мене мати не пускає, -
Я в віконечко лажу.
Не ходи через лід,
Бо увалишся,
Ой люби, козаченьку,
Коли важишся…” (http://nashe.com.ua/song.htm?id=5691)
(25. Ой, важу я, важу (А. Мокренко) музика: О. Чишко (http://shop.fff.com.ua/en/cd/86), яку й містер баксьор співав (http://1000plastinok.info/song73376.html на 11-тій позиції), а ще наційональна оркестра виконувала (http://www.umka.com.ua/ukr/catalogue/golden-collection/traditional-ukrai... - 20. Ой, важу я, важу (О. Чулюк-Заграй, (Національний оркестр народних інструментів України).
Продовжуйте “ваЖити”.. це корисно, коли Людина має Сумніви, Сумнівається – не лише корисно, а й добре, бо вона тоді Думає..Відписав саме Вам. Ромку, бо ж Ваша репліка була адресована мені, а я не належу до жодних хрущів, навіть й цинамонових, але нічого злого в тій їхній затії не бачу, хоча шаную, люблю, ходжу Карпатами вже п’єкдисєть літ (50)
Дибіли...
Дибіли...